.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت بیش از‪ ۳۷‬تن سيم مسي شركت برق مازندران
روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران اعلام كرد: از ابتداي سال تاكنون ‪ ۳۷‬هزار و ‪ ۷۴‬كيلو گرم سيم مسي مربوط به اين شركت به سرقت رفته است. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران : علاوه بر آن چند دستگاه ترانس و تابلو برق در محدوده جغرافيايي شركت توزيع برق مازندران به سرقت رفته است .

روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران اعلام كرد: از ابتداي سال تاكنون ‪ ۳۷‬هزار و ‪ ۷۴‬كيلو گرم سيم مسي مربوط به اين شركت به سرقت رفته است.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران : علاوه بر آن چند دستگاه ترانس و تابلو برق در محدوده جغرافيايي شركت توزيع برق مازندران به سرقت رفته است .

اين گزارش حاكيست ، در اين مدت بيش از دو ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال خسارت مالي به شركت توزيع برق مازندران وارد شده است.

براساس اين گزارش ، تاكنون ‪ ۷۵‬نفر از سارقين سيمهاي برق استان مازندران دستگير و براي ‪ ۴۵‬نفر از آنان حكم قضايي صادر شده است.

اين روابط عمومي افزود : از مقدار سيم برق‌هاي سرقتي ‪ ۹‬هزار و ‪ ۲۱۹‬كيلو گرم مربوط به توزيع برق ساري ، شش هزار و ‪ ۲۲۸‬كيلو گرم در بابل ، دو هزار و ‪ ۴۱۲‬كيلو گرم در آمل ، سه هزار و ‪ ۵۴۲‬كيلو گرم در قائمشهر و سه هزار و ‪ ۲۳۱‬كيلوگرم درامور توزيع برق سوادكوه ومابقي مربوط به شهرهاي ديگر مازندران بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.